Шукати в цьому блозі

Шукати в цьому блозі

середа, 30 вересня 2020 р.

Контрольна робота №1 за темою "Вступ. Священні книги людства" ( 8 клас)

 

Контрольна робота 8 клас

Вступ. Священні книги книги людства

(Тестові завдання, відкриті питання)

І варіант

1. Що означає слово «веда»? (1 б.)

А) читання, книги;

Б) духовне знання;

В) святе одкровення;

Г) біблія.

2. Про що йдеться у Старому Заповіті? (1 б.)

А) створення світу й перших людей, Всесвітній потоп, виникнення єврейського народу;

Б) життя Ісуса Христа, його вчення, дива, смерть, воскресіння та вічне життя;

В) діяння апостолів, одкровення пророків;

Г) Божі заповіді, релігійні ритуали, філософські роздуми.

3. Розшифруйте  біблійні афоризми: (2 б.)

Вавилонське стовпотворіння -…

Вовк в овечій шкурі -…

4. Що таке Коран у розумінні мусульман? (1 б.)

А) заповіді апостолів, передані через Аллаха;

Б) слово Аллаха, передане через апостолів;

В) слово Аллаха, передане через пророка Мухаммада;

Г) заповіді пророка Мухаммада, передані через Аллаха.

5. Продовжіть речення: (1 б.)

Біблія складається з ___ книг: __ - канонічних та 11 - ______________.

6. У Корані сур: (1 б.)

а) 124;

б) 104;

в) 114.

7. Встановіть  відповідність: (1 б.)

      а) Рігведа;                      1) пісні

      б) Самаведа;                  2) жертвоприношення

      в) Яджурведа;               3) заклинання

      г) Аткарваведа.             4) гімни

8. Про що розповідається в Сурі 1. Аль-Фатіха (Відкриваюча)? (1 б.)

А) восхваляння Аллаха;

Б) легенда про перших людей Адама та його дружину;

В) легенда про народження Ісу у Мар’ям;

Г) священні заповіді людям.

9. До якого роду належать такі жанри: трагедія, комедія,

фарс? (1 б.)

10. Дайте визначення поняття «світовий літературний

процес». (1 б.)

11. Висловіть думку: «Значення Біблії, Вед, Корану в житті громадянина 21 століття» (2 б.)

 

Контрольна робота 8 клас

Вступ. Священні книги книги людства

(Тестові завдання, відкриті питання)

ІІ варіант

1. Коли були створені Веди? (1 б.)

А) 350 р. н.е.;                                                                 

Б) VII ст.;

В) наприкінці II тис. – у першій половині I тис. до н. е.;

Г) VI ст. до н. е. – VI ст. н. е.

2. Про що йдеться у Новому Заповіті? (1 б.)

А) діяння апостолів, одкровення пророків;

Б) Божі заповіді, релігійні ритуали, філософські роздуми;

В) створення світу й перших людей, Всесвітній потоп, виникнення єврейського народу;

Г) життя Ісуса Христа, його вчення, дива, смерть, воскресіння та вічне життя.

3. Розшифруйте  біблійні афоризми: (2 б.)

Голос волаючого в пустелі -…

Камінь спотикання -…

4. Коран – священна книга: (1 б.)

а) Євреїв;

б) Мусульман;

в) Християн.

5. Коли була створена Біблія: (1 б.)

А) XIIVI ст. до н. е. ;

Б) XII ст. до н. е. – II ст. н. е.;

В) 610 – 632 рр.;

Г) 610 – 634 рр.

6. Текст Корану налічує 114 глав, які називаються …

 

 

 

7. Встановіть  відповідність: (1 б.)

 а) Старий Заповіт               1) Євангеліє

      б) Новий Заповіт                2)П’ятикнижжя Мойсея

                                                   3) послання апостолів

                                                   4) книга Псалмів

                                                   5)Пісня над Піснями

                                                   6) Об’явлення Івана Богослова

 

8. Встановіть відповідність між змістом і книгою: (1 б.)

А) проповідь на горі;                                    1) Коран;

Б) гімн до ранньої зорі;                                2) Новий Заповіт;

В) сура, що відкриває книгу;                      3) Старий Заповіт;

Г) створення світу та людини;                   4) Веди.

 

9. До якого роду належать такі жанри: притча, повість,

роман? (1 б.)

10. Що спільного між Кораном та Біблією як пам’ятками

культури? (1 б.)

11. Висловіть думку: «Які моральні уроки Біблії важливі для мене та всіх сучасних людей?» (2 б.)

 

Контрольна робота 8 клас

Вступ. Священні книги книги людства

(Тестові завдання, відкриті питання)

ІІІ варіант

1. Пам’яткою якої літератури є Веди: (1 б.)

А) давньоарабської;

Б) давньогрецької;

В) давньоєврейської;

Г) давньоіндійської.

2. Встановити послідовність у біблійній легенді про створення світу (1 б.) :

1. Бог створив сонце, місяць і зорі.

2. Бог створив людину.

3. Бог створив небо та землю.

4. Бог створив риб і птахів.

3. Розшифруйте  біблійні афоризми: (2 б.)

Нести свій хрест - …

Валаамова ослиця - …

4. За яким принципом розміщені сури в Корані: (1 б.)

А) від найбільшої до найменшої;

Б) всі сури за розміром однакові;

В) від найменшої до найбільшої;

Г) принципу розміщення сур у Корані не дотримано.

5. Установіть хронологічну послідовність виникнення священних книг: (1 б.)

А) Біблія;

Б) Коран;

В) Веди.

6. Новий Заповіт містить … Євангелія: (1 б.)

А) 4;                           Б) 2;

В) 5;                            Г) 7.

7. Установіть відповідність (1 б.)

А) християнство;                            1) Коран;

Б) іудаїзм;                                        2) Біблія;

В) іслам;                                           3) Веди.

Г) буддизм;

8. Які літературні роди вам відомі?

9. До якого роду належать такі жанри: вірш, сонет, ода? (1 б.)

10. Що таке притча? (1 б.)

11. Висловіть думку: «Найскладніша заповідь» (2 б.)

 

 

1 коментар: