План індивідуальної роботи та
самоосвіти
заступника директора з виховної
роботи та вчителя зарубіжної літератури Дзюбанчук Ірини Юріївни
на період карантину
(06.04. 2020 – 24.04. 2020)
№
|
Дата
|
Зміст
|
Час роботи
|
Примітка
|
1.
|
06.04
|
1.Ознайомлення з рекомендаціями МОН щодо організації дистанційного
навчання у ЗЗСО в умовах карантину (інтернетресурси).
2.Складання індивідуального плану роботи на період з 06.04 по 24.04. 2020
н.р.
3.Створення тестових завдань у Google form для перевірки
засвоєних знань учнів 7-Б класу за темою «Новела Р.Акутагави «Павутинка» та 8 класів з теми «Доба класицизму. Творчість
Мольєра. Комедія «Міщанин-шляхтич». Розміщення завдань на блозі.
4. Робота зі шкільною документацією
5. Планування виховної роботи з протидії булінгу.
6. Перевірка тестових робіт учнів.
|
9.00 – 10.00
10.00 –11.00
11.00-13.00
13.00 –14.00
14.00 –15.00
15.00 –16.00
|
Наказ по школі
Робота у viber
|
2.
|
07.04
|
1. Ознайомлення з листом ВАНО про підвищення кваліфікації в період
карантину, інструктивно-методичними рекомендаціями щодо підвищення
кваліфікації під час карантину.
2.Реєстрація на курси підвищення кваліфікації, оформлення індивідуальної
програми з пролонгованою дистанційною формою навчання.
3.Перевірка учнівських робіт.
4. Робота над сценаріями
5. Оформлення навчально-тематичного плану підвищення кваліфікації.
6. Консультація з куратором курсової підготовки Коваленко Л.В.
|
9.00 – 10.30
10.30 –11.00
11.00 –12.00
12.00 –13.30
13.30 -14.30
14.30-15.00
|
Робота у viber
Складання сценаріїв
|
3.
|
08.04
|
1. Підготовка презентацій для учнів 7-Б класу за темою «Розвиток
мовлення. Культурні паралелі в текстах новел» та для учнів 8 класів
«Позакласне читання. І.Бунін «Красуня».
2. Наповнення блогу заступника директора з виховної роботи рекомендаціями
під час карантину.
3. Курсова підготовка. Тема «Сучасний учитель – провідник змін». Модуль 1
4. Індивідуальні та групові консультації учнів із зарубіжної літератури.
|
9.00 – 12.00
12.00 –13.00
13.00 –14.00
14.00-15.00
|
Робота у viber
|
4.
|
09.04
|
1. Перевірка учнівських робіт. Корекція помилок.
2. Планування роботи із зарубіжної літератури на наступний тиждень.
Підготовка матеріалів.
3. Курсова підготовка. Тема «Організація
ефективного і безпечного освітнього середовища. Основні засади охорони
дитинства». Модуль 2
4. Розміщення матеріалів протидії булінгу на блозі виховної роботи
5. Систематизація документації.
|
9.00-10.30
10.30-12.00
12.00-13.00
13.00-14.00
14.00-15.00
|
Робота у viber, Duo
Робота в інтернеті
|
5.
|
10.04
|
1. Індивідуальні та групові консультації учнів із зарубіжної літератури.
2. Курсова підготовка. Тема «Інклюзивна
освіта: сутність, завдання, принципи». Модуль 3
3. Дистанційна консультація з педагогом-організатором щодо організації
заходів передбачених річним планом.
4. Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку). Сайт:«На Урок».
5.
Вебінар -онлайн
|
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
12.00-14.00
14.00-16.00
|
Робота у viber
|
6.
|
13.04
|
1. Наповнення блогу.
2.Створення
презентацій у Google для учнів 7-Б класу за темою «Герберт Уелс «Чарівна крамниця». Проблема
духовної реалізації людини» та 8
класів з теми «Література ХХ-ХХІ ст. Творчість Антуана де
Сент-Екзюпері. Казка-притча «Маленький принц». Розміщення завдань на блозі.
3. Курсова підготовка. Тема «Методичні орієнтири - 2019-2020.
Нормативно-правове та навчально-методичне забезпечення викладання
мовно-літературних предметів у контексті інтеграційних концепцій освіти». Модуль 4
4. Індивідуальні та групові консультації учнів із зарубіжної літератури.
5. Робота Google диском. Завантаження матеріалів.
|
9.00-10.00
10.00 –12.00
12.00-14.00
14.00-15.00
15.00-16.00
|
Робота у viber
|
7.
|
14.04
|
1. Перевірка учнівських робіт. Корекція помилок.
2. Курсова підготовка. Тема «Сучасний урок словесності: моделювання
та реалізація». Модуль 5
3. Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку). Сайт:«На Урок».
4. Індивідуальні та
групові консультації учнів із зарубіжної літератури.
5. Курс «Безпечність харчових продуктів: сучасне законодавство, сумлінний
виробник, відповідальний споживач».
|
9.00-11.00
11.00-12.00
12.00-13.00
13.00-14.00
14.00-16.00
|
Робота у viber, Duo
Робота у viber
|
8.
|
15.04
|
1. Курс «Безпечність харчових продуктів: сучасне законодавство, сумлінний
виробник, відповідальний споживач».
2. Курсова підготовка. Тема «Інноваційні методи навчання в умовах
європейських інтеграційних процесів». Модуль 6
3. Створення презентацій у Google для учнів 8 класів за темою «Філософський зміст казка-притчі «Маленький
принц». Розміщення завдань на блозі.
|
9.00-11.00
11.00-13.00
13.00-14.00
14.00-16.00
|
|
9.
|
16.04
|
1. Курс «Безпечність харчових продуктів: сучасне законодавство, сумлінний
виробник, відповідальний споживач».
2. Курсова підготовка. Тема «Технологія розвитку креативного
мислення засобами словесності». Модуль 6
3. Індивідуальні та групові консультації учнів із зарубіжної літератури.
4. Створення презентацій у Google для учнів 7-Б класу за темою «Герберт Уелс «Чарівна крамниця». Особливості
дитячого світу». Розміщення завдань на блозі.
|
9.00-11.00
11.00-13.00
13.00-14.00
14.00-16.00
|
Робота у viber
|
10.
|
17.04
|
1. Курсова підготовка. Теми «Аналіз художнього твору», «Інноваційні
педагогічні технології в сучасній освіті» Модуль 6
2. Індивідуальні та групові консультації учнів із зарубіжної літератури.
3. Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку). Сайт:«На Урок».
4. Перевірка
учнівських робіт. Корекція помилок.
|
9.00-13.00
13.00-14.00
14.00-15.00
15.00-16.00
|
Робота у viber
Робота у viber
|
11
|
20.04
|
1. Курсова підготовка. Теми «Психологічні особливості аналізу емоційності
літературних та казкових героїв на навчально-виховних заняттях» Модуль 6 «Психофізіологічні
особливості підлітків» Модуль 7.
2. Створення презентацій у Google для учнів 7-Б класу за темою «Айзек Азімов «Фах». Проблема художньої
реалізації людини». Розміщення завдань на блозі.
3. Перевірка учнівських робіт. Корекція помилок.
|
9.00-13.00
13.00-15.00
15.00-16.00
|
Робота у viber
|
12
|
21.04
|
1. Курсова підготовка. Теми «Розвиток іміджу вчителя: емоційний інтелект»
Модуль 7 «Типологія та корекція
проблем людей» Модуль 8.
2. Створення презентацій у Google для учнів 8 класів за темою «Річард Бах «Чайка Джонатан Лівінгстон». Утілення
прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана». Розміщення завдань на
блозі.
3. Перевірка учнівських робіт. Корекція помилок.
|
9.00-13.00
13.00-15.00
15.00-16.00
|
Робота у viber
|
13
|
22.04
|
1. Курсова підготовка. Теми «Мовна компетентність педагога» Модуль 9
2. Перевірка учнівських робіт. Корекція помилок.
3. Курс «Безпечність харчових продуктів: сучасне законодавство, сумлінний
виробник, відповідальний споживач».
4. Робота над сценаріями
|
9.00-11.00
11.00-12.00
12.00-14.00
14.00-16.00
|
Робота у viber
|
14
|
23.04
|
1. Курсова підготовка. Теми «Цифрова освіта: дивись і вчись» Модуль 10
2. Оформлення навчально-тематичного плану та звіту проходження
дистанційних курсів підвищення кваліфікації
3. Курс «Безпечність харчових продуктів: сучасне законодавство, сумлінний
виробник, відповідальний споживач».
4. Дистанційна консультація з
педагогом-організатором щодо організації заходів передбачених річним планом.
5. Індивідуальні та
групові консультації учнів із зарубіжної літератури.
|
9.00-11.00
11.00-12.00
12.00-14.00
14.00-15.00
15.00-16.00
|
Робота у viber
|
15
|
24.04
|
1. Курс «Безпечність харчових продуктів: сучасне законодавство, сумлінний
виробник, відповідальний споживач».
2. Створення тестових завдань у Google form для перевірки
засвоєних знань учнів 7-Б та 8 класів.
3. Перевірка учнівських робіт. Корекція помилок.
4. Наповнення блогу заступника директора з виховної роботи рекомендаціями
під час карантину.
|
9.00-11.00
11.00-13.00
13.00-14.00
14.00-16.00
|
Робота у viber
|
Немає коментарів:
Дописати коментар