Шукати в цьому блозі

Шукати в цьому блозі

четвер, 9 квітня 2020 р.

Критерії оцінювання виразного читання напам'ять художніх творів (О. О. Ісаєва)

 Критерії оцінювання виразного читання напам'ять художніх творів (О. О. Ісаєва)
Рівні навчальних досягнень 
Критерії оцінювання 
Початковий 
Учень монотонно читає напам'ять лише окремі фрази художнього тексту 
Учень невиразно читає напам'ять невеличкий фрагмент рекомендованого для вивчення твору 
Учень читає напам'ять недостатній за обсягом уривок твору зі значною кількістю фактичних мовленнєвих помилок 
Середній 
При читанні напам'ять твору учень допускає значну кількість помилок різного характеру 
Учень читає вивчений напам'ять твір зі значними змістовими неточностями, порушенням правил техніки мовлення 
Учень читає напам'ять художній твір з окремими орфоепічними та змістовими огріхами 
Достатній 
При читанні напам'ять твору учень правильно, чітко передає зміст твору, але виконує його невиразно, монотонно 
Вивчений напам'ять твір учень читає з окремими декламаційними огріхами 
Учень виразно читає напам'ять вивчений твір, але час від часу допускає змістові неточності 
Високий 
Учень виразно, без помилок та неточностей, декламує твір напам'ять 
Вивчений напам'ять твір учень декламує, виявляючи індивідуальне розуміння тексту, своє ставлення до прочитаного 
Читання напам'ять твору учнем відзначається високим рівнем артистизму, мовленнєвої вправності. Учень виявляє особисте ставлення до прочитаного, може сформулювати і висловити своє "надзавдання" (мету) читання твору 

Немає коментарів:

Дописати коментар