Критерії оцінювання виразного читання напам'ять художніх творів (О. О. Ісаєва)
Рівні навчальних досягнень
|
Критерії оцінювання
| |
Початковий |
1
| Учень монотонно читає напам'ять лише окремі фрази художнього тексту |
2
| Учень невиразно читає напам'ять невеличкий фрагмент рекомендованого для вивчення твору | |
3
| Учень читає напам'ять недостатній за обсягом уривок твору зі значною кількістю фактичних мовленнєвих помилок | |
Середній |
1
| При читанні напам'ять твору учень допускає значну кількість помилок різного характеру |
2
| Учень читає вивчений напам'ять твір зі значними змістовими неточностями, порушенням правил техніки мовлення | |
3
| Учень читає напам'ять художній твір з окремими орфоепічними та змістовими огріхами | |
Достатній |
1
| При читанні напам'ять твору учень правильно, чітко передає зміст твору, але виконує його невиразно, монотонно |
2
| Вивчений напам'ять твір учень читає з окремими декламаційними огріхами | |
3
| Учень виразно читає напам'ять вивчений твір, але час від часу допускає змістові неточності | |
Високий |
1
| Учень виразно, без помилок та неточностей, декламує твір напам'ять |
2
| Вивчений напам'ять твір учень декламує, виявляючи індивідуальне розуміння тексту, своє ставлення до прочитаного | |
3
| Читання напам'ять твору учнем відзначається високим рівнем артистизму, мовленнєвої вправності. Учень виявляє особисте ставлення до прочитаного, може сформулювати і висловити своє "надзавдання" (мету) читання твору |
Немає коментарів:
Дописати коментар