Шукати в цьому блозі

Шукати в цьому блозі

четвер, 9 квітня 2020 р.

Календарне планування 8 клас ( ІІ семестр)


ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА. 8 КЛАС
(ІІ семестр. На тиждень –  2 год.)

№ з/п
Тема уроку
К-сть годин
Дата
33
ВІДРОДЖЕННЯ
Епоха Відродження (Ренесансу) в Європі. Гуманізм. Культ античності. Характерні риси ренесансної культури і літератури.
1

34
Франческо Петрарка (13041374). Сонети № 61, 132. Історія кохання в сонетах Ф. Петрарки. Образ ліричного героя та героїні.
1

35
Утілення гуманістичних ідеалів у поезії митця. Структура сонетів Ф. Петрарки.
ТЛ. Поглиблення поняття про сонет. Катрен, терцет, ямб.
Вивчити напам’ять сонет (за вибором учнів).
1

36
Виняткова роль Вільяма Шекспіра (15641616) в розвитку англійської національної літератури і світового мистецтва. Сонети № 66, 116, 130.
1

37
Основні теми сонетів В. Шекспіра – кохання до Смаглявої леді, дружба. Відображення внутрішнього світу ренесансної людини (описи природи, змалювання сили почуттів та ін.). Художні особливості сонетів В. Шекспіра.
Вивчити напам’ять  сонет (за вибором учнів).
1

38
Трагедія «Ромео і Джульєтта». Історія створення. Конфлікт справжнього почуття і забобонів.
ТЛ. Поглиблення поняття про трагедію.
1

39
Оспівування чистого пристрасного кохання Ромео і Джульєтти, вплив кохання на людську особистість (зміни в характерах головних героїв, їхня еволюція). Проблема життя і смерті.
1

40
Трактування фіналу. Гуманістична цінність трагедії В. Шекспіра, її популярність серед різних поколінь.
1

41
Мігель де Сервантес Сааведра (15471616). «Дон Кіхот» I частина (огляд, 2-3 розділи за вибором учителя). Історія створення роману, його зв’язок із лицарськими романами, пародійний характер.
ТЛ. Поглиблення поняття про роман.
1

42
Особливості сюжету і композиції твору. Конфлікт високих прагнень Дон Кіхота і буденної дійсності, неможливості реалізації ідеалів героя.
1

43
Дон Кіхот і Санчо Панса – парні образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм. «Донкіхотство».
1

44
РМ №3. Диспут на тему «Чи потрібні сьогодні Дон Кіхоти?»
1

45
Синтез різних жанрових ознак у романі (героїчного епосу, лицарського, авантюрно-пригодницького, філософського роману, пародії). Широта філософського змісту твору, можливість його різних тлумачень. Популярність вічних образів.
ТЛ. Поглиблення поняття про вічний образ.
1

46-47
Контрольна робота №4 (твір «Почуття, що сильніше за смерть» (за трагедією В.Шекспіра «Ромео і Джульєтта»), або «Благородний лицар Дон Кіхот – герой і дивак» (за романом Сервантеса «Дон Кіхот»)).
2

48
БАРОКО  І  КЛАСИЦИЗМ
Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки (огляд).
1

49
Із лірики європейського бароко. Джонн Донн (15721631). «Священні сонети» (19-й сонет «Щоб мучить мене…»). Напруга почуттів ліричного героя. Символіка. Поетична мова.
ТЛ. Поглиблення понять про вірш (філософський).
1

50
Історичні умови, філософське та естетичні підґрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму.
1

51
Позакласне читання. Протиставлення зовнішньої краси внутрішньому моральному каліцтву в оповіданні Івана Буніна «Красуня».  
1

52
Мольєр (16221673) -  майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво.
1

53
Історія створення комедії «Міщанин-шляхтич».
ТЛ. Комедія.
1

54
Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення.
1

55
Основні образи комедії (пан Журден, пані Журден, граф Дорант, графиня Дорімена, Клеонт та ін.).
1

56
РМ №4. Сутність морального уроку, утіленого митцем засобами комедії («Міщанин-шляхтич» Мольєра).
1

57
Засоби комічного (гумор, іронія, сатира, сарказм).
ТЛ. Сатира, сарказм. Поглиблення понять про гумор, іронію.
1

58
Контрольна робота №5. Бароко і класицизм (тест, відповіді на запитання, літературний диктант, анкета головного героя за твором …, комбінована контрольна робота).
1

59
ЛІТЕРАТУРА  XXXXI  СТ. У ПОШУКАХ СЕБЕ І ВИСОКОГО  ПОЛЬОТУ
Антуан де Сент-Екзюпері (19001944). Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі «Маленький принц».
1

60
Філософський зміст твору. Художні образи.
ТЛ. Поглиблення понять про метафору, алегорію. Притча.
1

61
Річард Бах (нар. 1936). Сюжет твору Р.Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон» як філософська метафора людського буття.
1

62
Алегоричні образи повісті. Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана.


63
Художній конфлікт і можливість його подолання. Ознаки притчі у творі.
1

64
Марина Аромштам (нар. 1960). «Коли відпочивають янголи». Учителька (Марсем) та її учні: два погляди на один світ.
1

65-66
Моральні проблеми (сімейні драми, перше кохання, конфлікти батьків і дітей, пошуки шляху в житті та ін.) та їхнє осмислення у творі.
2

67
Позакласне читання. Парр М. «Вафельне серце»:в велика історія про великі почуття
1

68
Контрольна робота №6.  Література ХХ-ХХІ ст. Пошуки себе і високого польоту (тест, відповіді на запитання, літературний диктант, анкета головного героя за твором …, комбінована контрольна робота).
1

69-70
ПІДСУМКИ
Узагальнення та систематизація навчального матеріалу.
2




Немає коментарів:

Дописати коментар